- Cristobal

...a pamiętasz jak w trzydziestytmdziewiątym??!!



Komentarze:
03.03.2006, 19:28 :: 83.30.2.5

mm

kurde ale kamienica. wywalilbym ten zasrany baner. takie banery to badziew a i tak nikt ich nie widzi.
23.06.2005, 23:18 :: 83.30.66.142

cristobal

heh dobre to masz
23.06.2005, 17:24 :: 80.55.216.254

himbeere

ja chcę taki lokal.
talent jest.fajnie jest. gratulować

fajnie że obraz rozmazuje się do góry
23.06.2005, 17:23 :: 83.16.114.74

greenpoint

Bardzo mi się podoba :)
23.06.2005, 00:31 :: 81.219.223.245

ogien

noo narazie fot nie bedzie bo nie mam aparatu. jak zarobie to wtedy sie zacznie cos dziac mysle.
23.06.2005, 00:06 :: 81.219.223.245

ogien

tak krzysiu. jutro jade do wwa a potem samolot do nyc. wraca 28 wrzesnia jakos tak. kurde ale sie zanietrzezwilem dzisiaj. makabra.
23.06.2005, 00:06 :: 81.219.223.245

tak krzysiu. jutro jade do wwa a potem samolot do nyc. wraca 28 wrzesnia jakos tak. kurde ale sie zanietrzezwilem dzisiaj. makabra.
22.06.2005, 17:13 :: 212.76.62.2

bo-chce

chętnie się tam wprowadze. morderstwo na własne życzenie :)
22.06.2005, 16:42 :: 195.205.222.66

koror

swietne zdjecie, troche szkoda, ze reklama. ale i tak super ;)
22.06.2005, 16:41 :: 62.233.181.38

barek

pamietam, a telefony na korbelke ;)
blogi