- Cristobal




Komentarze:
05.12.2005, 17:48 :: 193.25.0.41

awakening

Strzelam: ozdobne drzewko przy św. Wawrzyńca w Krakowie? :/
Heh, zdaje się po prostu, że takich drzew jest więcej ;)
23.11.2005, 20:55 :: 156.17.118.249

Rexio

Nasuwa sie na mysl dziewczyna z kołpakiem, pamietasz Kris :D:D Kto wie moze to ten sam Kołpak bo dziewczyna na pewno nie ta :P
22.11.2005, 22:42 :: 194.146.216.129

cristobal

kołpak
22.11.2005, 22:30 :: 83.27.236.26

kwiatkowski

co to k...?
22.11.2005, 20:52 :: 86.111.200.18

SZACHrajMAT

ooooooopsss strzeliłem klona,niedobrze... usuniesz? thx :P
22.11.2005, 20:49 :: 86.111.200.18

SZACHrajMAT

ten dekielek jest irytujący,żeby nie powiedzieć mocniej...miałbym ochotę coś rozpier... w drobny pył,to taka dygresja...
22.11.2005, 20:44 :: 86.111.200.18

SZACHrajMAT

ten dekiel jest irytujacy,żeby nie powiedzieć mocniej...
22.11.2005, 15:21 :: 194.146.216.129

cristobal

przeciez to nie alus tylko kołpak
22.11.2005, 15:11 :: 83.30.69.138

ads

akcja alus
22.11.2005, 15:10 :: 83.30.69.138

ads

spoko
22.11.2005, 15:04 :: 83.30.223.241

kiffe cd.

zmieniaj juz design stronki bo snieg lezy.
i ostrozniej autem jeżdzij.
dziekuje za podziekowanie za komentarz.
22.11.2005, 15:01 :: 83.30.223.241

kiffe

jak zawsze pisałes,ze fotka na jesiennego doła tak ta na zimowego(szaro -burego)
ten motyw już był...hehe
frytka jak jeżdzi samochodem to co chwile coś odpada.

22.11.2005, 14:48 :: 194.146.216.129

cristobal

przepraszam za brak kolorków.i dziekuje za komentarze.
blogi